Известие

Collapse
No announcement yet.

НЕУСТАНОВИМ проблем - помощ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей
    >хвърля боб

    Стига де!
    Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
    Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от radop
      Първоначално публикувано от търтей
      >хвърля боб

      Стига де!
      еми иди на проверен майстор

      сашо бобо ванто
      може и в друг ред да ги провериш
      а специално за окачване има още доста добри сервизи
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        [quote=търтей]
        Първоначално публикувано от radop
        Първоначално публикувано от "търтей":2q122hh5
        >хвърля боб

        Стига де!
        еми иди на проверен майстор

        сашо бобо ванто
        може и в друг ред да ги провериш
        а специално за окачване има още доста добри сервизи[/quote:2q122hh5]

        около Младост евентуално, че трябва да е в работно време?
        Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
        Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

        Comment


        • #19
          Имам напредък с проблема - с помощ от приятел останових, че по вътрешният кант на дясната ми джанта има пресни следи от остъргване, по продължение на целият овал. Явно препукването се чува от тежестите на джантата. Сега е следващият ми въпрос - къде може да опира тая джанта и защо опира, при условие. че тва са оригиналните джанти. Сега като се замисля, този проблем го нямаше преди да сменя тампони на преден десен носач...
          Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
          Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

          Comment


          • #20
            пукане-чукане...

            ...слушах ви-слушахви...та ми кацнахте, та вече мога и аз да ви светна ... начи: джантата минава страшно близо до стеблото-тялото на амортисьора на полу-макверсона...чак не еза вярване; особенно това улягане е яко когато са за смяна ,или поне достатъчно работили горен и долен носач.... и при мен на едната алфа се получи този номер - леко се обаждаше....и като балансирах гумите/а ми начукаха балансите по ръбовете на джантата,вместо чрез залепване/....в началото не се усетих ,щото явно не я свивах много....после изведнъж-хоп - на ляво-чукане....естествено веднага смених карето и там квото ми падна покрай него - но нейсе....когато разглобих за оглед - видях изтъркванията по баланса и стеблото на амортисьора...естествено пребалансирах и всичко се оправи. начи знаете ламаринката на баланса колко е... и факт че когато я има на ръба на джантата - опира; както казва колегата -че има белези по джантата - ето и факт, че мекотата в окачването оляга до нива в които чак джантата опира....та така -аз поне смених погрешка здраво каре и нов маншон...та съм пуснал за продажба предното...поздрави,успех...
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment

            Working...
            X